sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Murr, murr Kannustalo!

Miksei tällaista voida antaa asiakkaalle???



Nyt täytyy sanoa, että muutama viikko tai oikeastaan yli kuukausi kohta kaksi on kulunut kun oli esittely ja pistänyt vihaksi Kannustaloa kohtaan. Miksi??
NO, esittelystähän sai sen 500 euron lahjakortin tai siis mitään lahjakorttiahan ei saanut vain käyntikortin jonka voi sitten antaa liikkeessä, että tietävät osoittaa laskun oikealle henkilölle Kannustaloon.
Mites kävi meille??? Olimme katsoneet että voisimme ostaa huonekalu liikkeestä sängyt kahteen huoneeseen.
Kun sitten esitimme että meillä on tällainen "lahjakortti" Kannustalolta ja sen arvo on 500 euroa. Laskun voi lähettää sinne. Myyjä oli katsonut isäntää hieman oudosti ja sanoi että ei tämä käyntikortti ihan toimi maksuvälineenä. Pitäisi olla jonkinlainen paperi jossa ilmenee maksaja ja summa eli vähän virallinen maksu sitoutuminen Kannustalolta. Ulos asteli vihainen isäntä ja sängyt jäivät kauppaan!!! Soitto edustajalle ja vihainen sellainen, että mitä se tällainen peli on?? Ei ole kuulemma koskaan aikaisemmin käynyt kenellekään näin. Käski vaan yrittää uudelleen! Ärsyttävää!!!
Laitoimme sähköpostia Kannustaloon ja kerroimme kuinka oli käynyt ja  näin emme ainakaan saa ostettua mitään vaan katsotaan nenän vartta pitkin mikäs pummi tuo oikein on. Tähän päivään asti ei ole vaivauduttu vastaamaan meidän sähköpostiin, emmekä ole vieläkään voineet ostaa mitään!!!
Miksi ihmeessä kun tuollainen lahjakortti luvataan niin ei voida antaa oikein virallista lahjakorttia käteen jolla voit mennä liikkeeseen kuin liikkeeseen. Noinkin iso talotehdas ei voi painaa valmiita kortteja joka annettaisiin kun esittely on ohi.
Kuinka helppoa olisi mennä kauppaan ja näyttää että minulla on tällainen lahjakortti kun taas kertoa, että rakensimme Kannustalon ja kun pidimme esittelyn sai siitä 500 euron lahjakortin, mutta ei me sellaista saatu kuin vaan tämä käyntikortti lähettäkää lasku tuolle miehelle Kannustaloon!!!
Vaikka kuinka olisimme ensimmäiset jolle käy näin niin tarkoittako se myös sitä ettei voi edes vaivautua vastaamaan sähköpostiimme tai edes ottaa asiaa hoitaakseen???? Kannustalo on saanut rahansa kyllä meiltä miksi me emme saa sovittua 500 euron lahjakorttia.
Seuraavaksi varmaan pitää marssia talotehtaalle johtajan puheille.

4 kommenttia:

  1. No voihan ärsytys!! Nyt vaan kova kovaa vastaan! Itestäkin välillä tuntuu, että kun kaupat on tehty, nii asiakkaita ei tarvi edes tervehtiä.. Höh! =( pitääpä ottaa puheeksi tuo sama asia, jos ja kun esittelyn pidämme.

    VastaaPoista
  2. Harmi! Miten on kuluttaja-asiamies? Kuuluko tämä sen piiriin?

    VastaaPoista
  3. onpa käsittämätöntä. Minusta tuo 500e on NIIN pieni hinta siitä että avasitte kotinne yleisölle joten ihme ettei onnistu...laitoitteko kirjeen toimitusjohtajalle? Luulisi sen ainakin toimivan, jos ei myyjät oikein innostu toimimaan kuten sovittu...

    VastaaPoista
  4. Perjantaina olin vielä kerran yhteydessä edustajaan ja lupasi asian hoituvan tällä viikolla, katsotaan. Tämän jälkeen menen suoraan tehtaalle ja johtajan puheille.
    Hei, Eve en tiedä kuuluuko tämä kulutaja asiamiehelle itse ajatelisin että kuuluisi, mutta katson nyt vielä tämän viikon mitä tässä oikein tapahtuu. Tässä asiassa ei Kannustalo oikein saa minulta plussa pisteitä.

    VastaaPoista